.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوق‌ليسانس نمي‌تواند معيار انتخاب يك نماينده باشد

نماينده مردم رشت در مجلس گفت: مدرك فوق ليسانس نمي‌تواند معيار انتخاب يك نماينده در انتخابات مجلس نهم باشد.

حسن تاميني به اتفاق هيئت همراه از دفتر خبرگزاري فارس در گيلان بازديد كرد و از نزديك در نحوه ارسال اخبار اين رسانه قرار گرفت.
وي در اين بازديد با تشكر و قدرداني از تلاش‌هاي خبرنگاران خبرگزاري فارس در گيلان، اين رسانه را تاثيرگذارترين رسانه در استان دانست.
نماينده مردم رشت در مجلس با بيان اينكه خبرنگاران خبرگزاري فارس با تلاش و جديت و در عين سلامت و صداقت فعاليت‌هاي چشمگيري دارند، افزود: موفقيت خبرگزاري فارس حاصل تلاش مجموعه آن است.
وي به علاقه‌مندي خود نسبت به خبرهاي فارس اشاره كرد و گفت: اين خبرگزاري را مي‌شناسم و اخبار آن را رصد مي‌كنم و نشان مي‌دهد خبرنگاران اين رسانه در كار خود حرفه‌اي هستند و اخبار را با صداقت دنبال كرده و منعكس مي‌كنند.
تاميني تصريح كرد: خبرگزاري فارس به عنوان يك بخش خصوصي بسيار توانمند ظاهر شده و وظيفه دولتي‌ها كمك به بخش خصوصي است ولي در اين زمينه ضعيف عمل مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه در هيچ كشوري مانند ايران محدوديت رسانه در بحث تصويري وجود ندارد، افزود: در بحث خبرگزاري نيز اين محدوديت وجود دارد و خصوصي‌سازي به درستي تعريف نشده است زيرا امكانات را به صورت سليقه‌اي عمل مي‌كنيم.
نماينده مردم رشت در مجلس خاطرنشان كرد: اين خلأ اجازه نمي‌دهد كه خبرگزاري آزادي عمل و پشتوانه مالي داشته باشد و اين موضوع در كشور ما مديريت نمي‌شود و بايد به گونه‌اي آن را تقويت كنيم.
وي تقويت بخش خصوصي را وظيفه بخش دولتي دانست و اظهار داشت: حمايت‌ها و كمك‌ها بايد به نحو درستي انجام شود تا كسي كه مي‌خواهد سالم كار كند موفق‌تر شود.
تاميني در ادامه به موضوع انتخابات مجلس نهم و تصويب مدرك فوق ليسانس براي حضور در عرصه اين انتخابات اشاره كرد و افزود: تصويب مجلس در مدرك فوق ليسانس براي حضور در انتخابات مجلس نهم يك اشتباه است.
وي با تاكيد بر اينكه بايد اين كار به صورت تخصصي مطرح شود، اظهار داشت: مدرك فوق ليسانس نمي‌تواند به تنهايي معيار انتخاب يك نماينده باشد.
نماينده مردم رشت در مجلس اضافه كرد: كساني هستند كه مدرك دارند ولي سابقه و تجربه كافي ندارند بنابراين يك نماينده علاوه بر مدرك بايد داراي تجربه لازم باشد.
وي درباره حضور در انتخابات مجلس نهم و كانديداتوري‌ خود، خاطرنشان كرد: با توجه به تجربه چهارساله، دوستان در حال رايزني هستند و آمادگي حضور در صحنه وجود دارد.
تاميني بيان داشت: بنده كارهاي خبري و تبليغات را در برنامه خود قرار نداده‌ام و مي‌خواهم اين بار با تشخيص مردم وارد صحنه شوم و اين دوره ملاك حضور من در انتخابات، تشخيص مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1390
يعني دوره هاي قبل با انتخاب مردم نبود؟؟؟
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
اقای دکتر اصولا برای شما نمایندگان باکفایت رشت چه چیزی می تواند ملاک باشد در حالیکه هیچ گونه اقدام عملی و غیر عملی برای عمران و ابادانی و رفع مشکلات شهر و دیارتان انجام ندادید ! ؟؟ البته از حق نگذریم جابجایی نابهنگام استاندار موفقی چون قهرمانی با استاندار پروازی غیر بومی را باید بزرگترین خدمت !! شما به مردم استانتان دانست که انشالا مردم در انتخابات اینده جواب لازم را بصورت عملی بشما خواهند داد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.